miercuri, 2 decembrie 2015

Mud cake

- Mami, iti spun un secret, dar sa nu ma certi ca m-a certat deja bunica!
- Bine. Promit! Ce secret?
- Stii, azi am mancat o prajitura buuuna din nisip si flori si frunze...
- Ai mancat pe bune, sau te-ai prefacut? (feeling hopeful)
- Nu m-am prefacut! Am mancat nisip! (hope shattered)
- Mami, uite, eu nu te cert, dar ma gandesc ca de asta te doare burtica si faci caca moale...
- De ce?
- Pai nisipul ala e murdar, are tot felul de microbi in el... Mai stii tu ce fac pisicile in nisip?
- Dar avea folie pe el, nu ajungeau pisicile la el...(argument daramat)
- Mda, poate ca nu ajungeau pisicile la el... Dar erau rame, si gandacei, si furnici si paianjeni... Si insectele au microbi, sa stii.
- Daaaar, am dat rama la o parte mami, tu stii ca doar pestii mananca rame, nu copii! (thank god for that)

...acum are enteroviroza. Ma duc sa dau acatiste sa nu ia si Lidia ca ma gandesc ca la 3 luni nu e tocmai ok...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu